Autor |
Wiadomość |
fistak |
Wysłany: Śro 22:15, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
nie roumiem twojego pytania ale jak nie zdejmiesz blokad to niepoczujesz wielkiej różnicy jak założysz wydech |
|
|
KRzywy |
Wysłany: Pon 15:06, 16 Cze 2008 Temat postu: Wydech |
|
czy trzeba miec zdjete blokady zeby trzeba było sobie kupic wydech tuningowany |
|
|
fistak |
Wysłany: Sob 21:02, 24 Maj 2008 Temat postu: |
|
najlepszy wariator to hebo NG a podem Malossi a swoja droga przy zmianie cylko trzeba pomyslec o wzmacnianym wale albo chociez łoayskach a najlepiej to i to |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 0:08, 19 Maj 2008 Temat postu: |
|
Przepraszam ze tak post pod postem ale na pytanie co lepsze czy malossi multivar 2000 czy polini speed control odpowiadam malossi i kazdy tak powie. Polini podobno mało daje. Lecz podobno najlepszy wariator to hebo next generation sam mam takiego i jestem bardzo zadowolony. |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 23:39, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
Hejka co prawda nie mam huriccane a speedfighta ale o tuningu cos tam wiem. Jeśli wymieniasz wariator sam to nie musisz wymieniać paska na wzmacniany. Przy zmianie wariatora trzeba go wyregulować poprzez rolki i sprezyne centralną. Do wariatora dostajesz rolki ale nie zawsze sprezyne centralna. |
|
|
ahyra |
Wysłany: Pią 19:26, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
Siemka. Jaki byscie bardziej polecili wariator:Malossi Multivar 2000 czy Polini Speed Control??? Ja jestem bardziej zdecydownay na Malossi, poniewaz jest do niego dolaczona centralna sprenzynka sprzegla. A co wy o tym myslicie??? I jescze jedno: czy do tuningowego wariatora trzeba jescze cos dokupowac (mam na mysli specjalny pasek napedowy lub cos innego)?
Pozdrawiam ahyra |
|
|
qczek |
Wysłany: Sob 17:53, 09 Lut 2008 Temat postu: |
|
elo wszystkim czy może ktoś mi powiedziec ile mm ma gaźnik w huraganie??? bo chciałbym se kupic filtr powietrza stożkowy z obudowa(35mm)
z góry dzieki za odpowiedź |
|
|
pawel |
Wysłany: Pon 22:29, 21 Sty 2008 Temat postu: |
|
siemka mam hurricanka i niemam go odblokwanego ile kosztuje zestaw odblokowujacy czy sam sobie poradze bo niemam zielonego pojecia o tym ??? |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 14:51, 04 Wrz 2007 Temat postu: |
|
;p |
|
|
pi3tr3k |
Wysłany: Pon 15:35, 27 Sie 2007 Temat postu: |
|
i ile wydałeś na żeby leciał te 95 ? |
|
|
młody |
Wysłany: Pią 11:15, 10 Sie 2007 Temat postu: |
|
ja załozyłem wariator Polini Speed Control, wydech Stage6 i cylinder Stage6 Racing 70ccm. Leci mi 90-95km/h |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 16:59, 29 Lip 2007 Temat postu: |
|
powinienes zaczac od wariatora!! ja zalozylem HEBO Next Generation i idzie mi teraz ponad 80 po prostej. wczesniej szedl niecale 70. zeby szedl ci 90 to zacznij od cylindra i jakiegos wydechu cylinder np S6 Sporto za niecale 600 i wydech S6 Replica np. i oczywiscie lozyska na wale S6 za 100:D pozdro |
|
|
dingo |
Wysłany: Śro 19:45, 27 Cze 2007 Temat postu: |
|
jaki jest koszt tuningu huricany jesli mam malo pieniedzy i chce zeby mial zajebiste przyspieszeniew i lecial ok 90km/h co mam kupic i ilke mam na to przeznaczyc?? |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 6:44, 25 Maj 2006 Temat postu: Wstęp do tuningu |
|
Pierwszym etapem tuningu jest odblokowanie skutera:D.Później trzeba się zastanowić czy tuningować układ wydechowy czy układ napędowy.Do układu wydechowego należą oczywiście wydechy-i tu mamy dość szeroką ofertę.Jeżeli ktoś nie ma zbyt dużo kasy,to najlepszym wydechem byłby Tecnigas Next R - koszt około 500zł natomiast jeżeli ktoś posiada dużo pieniędzy to może zainwestować naprzykład w Metrakit Pro Race 2 za około 1000zł.Do Układu napędowego należą wariatory:polecam Malossi Multivar 2000 lub Polini Speed Control.Po tym etapie tuningu należy pomyśleć o zmianie cylindra na sportową 50ccm lub 70ccm.Osobiście nie radzę kupować nowego cylindra,lepiej pojeździć na seryjnym i dopiero później zainwestować w sportowy.Jeżeli się już zdecydujecie to można poszukać kitów tuningowych itp.Kiedy mamy już zamontowany kit tuningowy należe zmienić gaźnik na większy(do jazdy miejskiej 17.5 a do jazdy sportowej 19)podczas montowania gaźnika należy kupić membrany tunigowe które zwiększają przepływ mieszanki,oraz warto kupić intergracje w filtrze powietrza.Kolejnym etapem tuningu jest założenie paska kevlarowego i sprzęgła. |
|
|